Сьогодні освіта постала перед альтернативою: або зробити відчайдушний, рішучий стрибок на підніжку останнього вагона потягу, що швидко прямує в новий світ високих технологій та інноваційного розвитку, або залишитися на пероні науково-технологічної відсталості. Однією з важливих якостей педагога, умов успішності його як професіонала є готовність до інноваційної діяльності.
Інноваційна діяльність у роботі ДНЗ – вимога часу, яка спрямована на забезпечення удосконалення освітньо-виховного процесу та його результатів до сучасних вимог суспільства.
Вихователі закладу з метою удосконалення освітньо-виховного процесу використовують інноваційні методики та технології. Варіативність і різноманітність змісту, методів і прийомів навчання і виховання дошкільнят вимагає об’єднання зусиль педагогів, аби докорінно змінити власне підходи до роботи з дітьми, переорієнтувати кожного працівника на те, щоб у центрі уваги незмінно перебувала дитина.
Вихователі старшої групи №2 – Калакука Ольга Романівна, Широка Анастасія Петрівна, асистент вихователя Свист Ліда Михайлівна використовують у роботі елементи науки кінезіології, а дошкільнята дуже люблять кінезіологічні вправи та ігри.